R25 tasarımı daha güzel gorunuyor. Baya uygunmuş bu arada fiyatlar. Ülkede herseyın fıyatı artmıs ama motorların pek artmamıs sanırım Maddi durumu iyileştirdiğim zaman ben de bir tane racing almak istiyorum arabanın yanına.