Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R25 tasarımı daha güzel gorunuyor. Baya uygunmuş bu arada fiyatlar. Ülkede herseyın fıyatı artmıs ama motorların pek artmamıs sanırım Maddi durumu iyileştirdiğim zaman ben de bir tane racing almak istiyorum arabanın yanına.
ahh o r25ler 1-2 sene önce 14-15 bin liraydı şimdi yanlarına yaklaşılmıyor. Hele rs200 8 bin liraydı. Ek vergiler ve döviz sebebiyle son durum gördüğünüz gibi yoksa motorlar çok daha ucuzdu.