Bahsettiğin iki motoruda kullandım. İlla ikisi arasında seçim yapmak istiyorsan Kawasaki derim. Evet R25 daha torklu fakat Türkiye'de yaşıyoruz, öyle ahım şahım hız yapabileceğin bir yer olmayacak. Ayrıca oturuş pozisyonu vs. gibi konularda da Kawasaki daha iyi bir seçim olacaktır.