Aktif olarak motosiklet kullanan biri olarak yazıyorum, yarış tutkum yok demişsin Honda Cb 250r'a bakmanı tavsiye ederim.

Honda her zaman diğer markalardan iyidir Türkiye'de, servis ağı parça kalitesi hepsinden iyidir tecrübeyle sabittir bu, Kawasaki alsan küçük bir bakımda dahi büyük paralar ödersin, Yamaha servisi daha uygundur Kawasakiye oranla.
R25 evet iyi gider ama iyi de yakar, çift silindir vs. Honda Cb 250r bu iki modelden de az yakar, tavsiye olunur bir bak derim.