Peki r25 de sizi cezbeden neydi yani kawasaki den uzaklaştıran
R25 in torku güzel hocam, hızlanmasını ben çok beğendim şahsen Honda CBR vardı bende kısa bir süre bindim ama çok memnun kaldım.
Kawasakiye hiç binmediğim için herhangi bir yorum yapamayacağım.