Kawasaki servis Trabzon da var o konuda sıkıntı yok. Kışın alacağım nasip olursa yazın kullanacağım biraz yatacak yani

parça pahalı olma durumu sıkıntılı işte

Tecrübem az ama bir yıl kadar kullandım manevra konusunda haklısınız ikisini de kullanmadım öyle söylüyorlar.
Hız konusunda gerçekten öyleyim 70 80 yapınca elim ayağım titriyor
Bahsettiğiniz o durum zamanla gidiyor. Yani daha önceki kullandığınız motorlarda ki titreşim yaşanmaları, ulaşabileceği en yüksek hız vs. hepsi değişkenlik gösterecek bu aletlerde.
Bunlar daha konforlu, titreşim yok, sesi insanı okşayan cinsten