70 80 km de elin ayağın titriyorsa r25den uzak dur. Elinin altında o kadar güç varken mutlaka kullanırsın. Ayrıca yamaha ve kawanın parça ve servisleri inanılmaz pahalı. Yerinde olsam absli olan rs200 alırdım.