Yaklaşık 20 küsür yıldır motosiklet kullanıyorum 1000'lik makineye kadar kullandım. Öncelikle yarış vs gibi tutkum hobim yok diye bir durum olmaz. Motosikletin sesinin insana verdiği haz her daim insanı daha ileriye iter. O nedenle ben sakin kullanırım yarışmam sakın demeyin.
Şimdi tecrübeniz olarak 2 durumuda göz önünde bulunduruyorum.
1 - Ninja 250 r25 e göre çok daha küçük ebadlı ve az güçlü bir motosiklet.
2- R25 tecrübesi olmayan birisi için ölüm makinesi ve eski 2016 versiyonlarında yağ pompası yüzünden 3 defa çağrıldı.
3- İkisininde parçaları hayvan gibi pahalı .
250 cc sınıfında en hızlı motosiklet r25 ve hyosung gt 250 r'dir.
Senin yerinde olsam parçaları diğerlerine nazaran daha ucuz 2014 üzeri cbr 250r düşünürdüm.
Hatta bana kalsaki motosiklette olmazsa olmaz şey ABS . ABS'siz motosiklet almam.
Pulsar RS 200 tavsiye ederim size. Ayrıca kaliteli ekipmanlar. Tekeriniz düz bassın.