Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani benim durumumdaki biri için ninja250r daha mantıklı doğru mu?
R25 daha sakat tecrübeme göre.
Ve 2013 2014 düşünüyorum şimdilik.
Kesinlikle Pulsar RS200 veya CBR 250r bakın piyasası cbr'in çok iyidir ninjadan iyi kaçar ve çok az yakar. Ninja felan almayın derim.