Hocam aynı durumu yaşıyorum. Diyarbakır'ın Çermik ilçesindeyim ve bana 26 Ağustosta genel arıza var max 31 Ağustos'ta bitecek denildi. Ben dayanamayıp 29 Ağustosta tekrar aradım müşteri hizmetleri genel arıza çözüldü, modem ip almıyor vs diyip servisin 48 saat içinde geleceğini söyledi. Daha sonra 31 Ağustos ta gelmelerini beklerken müşteri hizmetleri aradı ve genel arızanın devam ettiğini yaklaşık 1 ay süreceğini söyledi. Kendilerine 2 gün biten şey nasıl yine başlıyor diyince robota bağlayıp aynı şeyleri söyledi. Neyse şakadır gelir dedim.
6 Eylül de tekrar aradım genel arızanın çözüldüğünü tekrar modemde sıkıntı olduğu söylendi ve 48 saat içinde geleceklerini söyledi. Neyse tabi ben yine bekliyorum. Bu süreçte genel müdürlüğe gitsem iptal edip cayma bedeli ödemeden çıkabilirim sanırım uzak olduğundan gidemedim. Ama yarında kimse gelmez ya da netim gelmezse cayma bedeli de alsalar iptal edeceğim. Bunlar resmen insanlarla alay ediyorlar.
TTNET 2 ay bakımdan dolayı internet veremeyecekmiş
43
●1.698
- 10-09-2018, 00:04:10İlginç bir taktikmiş, mantıklı. Lakin bende şans yok, gider o şekilde taşıma talebi açarım aynı gün binaya ankastre kutusu koyarlar al başa belaKdrncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Aynen, saçmalığın daniskası.baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizi tebrik ediyorumByTayfun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1,5 ay beklemeniz bile büyük bir sabır işi. Benim bugün 2 gün olacak kesinti, sinirden kuduruyorum, siz 1,5 ay beklemişsiniz neredeyse
Uzak filan demeyin fırsatınızı yaratıp gidin bence.
- 10-09-2018, 00:11:55Sizi tebrik ediyorum
1,5 ay beklemeniz bile büyük bir sabır işi. Benim bugün 2 gün olacak kesinti, sinirden kuduruyorum, siz 1,5 ay beklemişsiniz neredeyse
Uzak filan demeyin fırsatınızı yaratıp gidin bence.[/QUOTE]
Hocam uzak mesele değil abonelik eşimin üzerinde iptal için onunda gelmesi ve eşim memur yani gitmek istiyoruz ama gidemiyoruz. Bu hafta içi izin ayarlabilirsek gidip iptal edeceğiz artık. Türknet düşünüyorum en azından sözleşme yok, akn yok. - 10-09-2018, 08:11:46bölgede altyapı çalışması var ise senin firmayı değiştirmen bir şey fark etmez ki. sonuçta hepsi aynı kablodan geliyor. daha düşük fiyatlara hemen hemen her şehirde wifi ağları var. onları bul 2 ay onunla idare et. bu süreçte de aboneliği 2 ay dondur.
- 10-09-2018, 10:42:04Hocam uzak mesele değil abonelik eşimin üzerinde iptal için onunda gelmesi ve eşim memur yani gitmek istiyoruz ama gidemiyoruz. Bu hafta içi izin ayarlabilirsek gidip iptal edeceğiz artık. Türknet düşünüyorum en azından sözleşme yok, akn yok.[/QUOTE]ByTayfun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam, bende bu çileden kurtulabilirsem TürkNet düşünüyorum.
İşte mesele ne orasıda net değil. Çünkü binada ki farklı firmalarda ki internetler çekiyor kullanılabiliyor.clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım öyle. 2 gün borç geçse hemen arıyorlar, ama arızalar da muhatap olacağımız kimse yok.localseoturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-09-2018, 11:03:03Ben ev değiştirirken yeni evimde port olmadığını öğrendim.Müşteri hizmetleri interneti dondurun port gelince açılır dedi ne zaman port açılır dedim 6 ayı bulabilir diyordu. Ama internetide max 3 ay dondurabiliriz dedi.
Öyle şey olmaz internet lazımdı vs derken şikayet kaydı oluşturdum.Daha yetkili biri aradı konuştuk istersem tahattüt bedeli vermeden aboneliğimi sonlandırabileceğimi bildirdi.
Sizde böyle birşey deneyin isterseniz.Üst yetkiliye bağlanmayı yada şikayet kaydı oluşturun(facebooktan mesaj atsanızda dönüyorlar) - 10-09-2018, 11:08:42Geçmiş olsun. aynı sorunu şubat - mayıs ayı aralığında ben yaşadım. tam 3 ay internetsiz kaldım. Diğer şirketler de ttnet altyapısını kullandığı için interneti taşımama rağmen mağdur oldum ve her hafta paket paket mobil internet alıp telefon hattımın üzerinde wi-fi bağlantısı ile giriş yaptım. Yani demem o ki hiç boşuna sinirlerini bozma çünkü ortalığı ayağa kaldırdığım halde değişen hiç bir şey olmadı.
- 10-09-2018, 12:04:07Şikayetvar konu açtım, tüketici haklarına başvuru yaptım. Twitter destek hatlarına yazım, az önce de kendi sitelerinden şikayet talebi oluşturdum. Bekliyorum. Dönerlerse iptal ettireceğimi söyleyeceğim bende.Bykaraer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız ama ben o kadar bekleymem, üstüne birde bizim hatamız değil diyorlar komik olan oAjiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bina da başka interneti kullanan komşularımız var hocam.
Yakınlarınızda yeni yapılan bir inşaatın adresini alın, internetimi bu adrese taşımak istiyorum deyin. Ykaınlarda dediğim herhangi bir inşaat adresi. Tapusu verilmiş belediyede adresi olan yani, sistemde görülebilmesi için. Altyapı olmayacak doğal olarak orada henüz. Ankastre hazır olmaz bir kaç aya kadar. O yüzden taşıyamayacakları için size cezai işlem bedeli olmadan sözleşmeyi fesh etme hakkı veriyorlar. 2-3 defa böyle iptal ettirdik 