Hocam aynı durumu yaşıyorum. Diyarbakır'ın Çermik ilçesindeyim ve bana 26 Ağustosta genel arıza var max 31 Ağustos'ta bitecek denildi. Ben dayanamayıp 29 Ağustosta tekrar aradım müşteri hizmetleri genel arıza çözüldü, modem ip almıyor vs diyip servisin 48 saat içinde geleceğini söyledi. Daha sonra 31 Ağustos ta gelmelerini beklerken müşteri hizmetleri aradı ve genel arızanın devam ettiğini yaklaşık 1 ay süreceğini söyledi. Kendilerine 2 gün biten şey nasıl yine başlıyor diyince robota bağlayıp aynı şeyleri söyledi. Neyse şakadır gelir dedim.
6 Eylül de tekrar aradım genel arızanın çözüldüğünü tekrar modemde sıkıntı olduğu söylendi ve 48 saat içinde geleceklerini söyledi. Neyse tabi ben yine bekliyorum. Bu süreçte genel müdürlüğe gitsem iptal edip cayma bedeli ödemeden çıkabilirim sanırım uzak olduğundan gidemedim. Ama yarında kimse gelmez ya da netim gelmezse cayma bedeli de alsalar iptal edeceğim. Bunlar resmen insanlarla alay ediyorlar.