Ben ev değiştirirken yeni evimde port olmadığını öğrendim.Müşteri hizmetleri interneti dondurun port gelince açılır dedi ne zaman port açılır dedim 6 ayı bulabilir diyordu. Ama internetide max 3 ay dondurabiliriz dedi.
Öyle şey olmaz internet lazımdı vs derken şikayet kaydı oluşturdum.Daha yetkili biri aradı konuştuk istersem tahattüt bedeli vermeden aboneliğimi sonlandırabileceğimi bildirdi.
Sizde böyle birşey deneyin isterseniz.Üst yetkiliye bağlanmayı yada şikayet kaydı oluşturun(facebooktan mesaj atsanızda dönüyorlar)