Geçmiş olsun. aynı sorunu şubat - mayıs ayı aralığında ben yaşadım. tam 3 ay internetsiz kaldım. Diğer şirketler de ttnet altyapısını kullandığı için interneti taşımama rağmen mağdur oldum ve her hafta paket paket mobil internet alıp telefon hattımın üzerinde wi-fi bağlantısı ile giriş yaptım. Yani demem o ki hiç boşuna sinirlerini bozma çünkü ortalığı ayağa kaldırdığım halde değişen hiç bir şey olmadı.