Sizi tebrik ediyorum 1,5 ay beklemeniz bile büyük bir sabır işi. Benim bugün 2 gün olacak kesinti, sinirden kuduruyorum, siz 1,5 ay beklemişsiniz neredeyse Uzak filan demeyin fırsatınızı yaratıp gidin bence.[/QUOTE]

Hocam uzak mesele değil abonelik eşimin üzerinde iptal için onunda gelmesi ve eşim memur yani gitmek istiyoruz ama gidemiyoruz. Bu hafta içi izin ayarlabilirsek gidip iptal edeceğiz artık. Türknet düşünüyorum en azından sözleşme yok, akn yok.