Hocam size o sözleşmenin bugunu yazayım aramızda TTNet yetkilisi olmadığı için sorun olmaz

Yakınlarınızda yeni yapılan bir inşaatın adresini alın, internetimi bu adrese taşımak istiyorum deyin. Ykaınlarda dediğim herhangi bir inşaat adresi. Tapusu verilmiş belediyede adresi olan yani, sistemde görülebilmesi için. Altyapı olmayacak doğal olarak orada henüz. Ankastre hazır olmaz bir kaç aya kadar. O yüzden taşıyamayacakları için size cezai işlem bedeli olmadan sözleşmeyi fesh etme hakkı veriyorlar. 2-3 defa böyle iptal ettirdik
İlginç bir taktikmiş, mantıklı. Lakin bende şans yok, gider o şekilde taşıma talebi açarım aynı gün binaya ankastre kutusu koyarlar al başa bela
2 ay çok uzunmuş gerçekten
Aynen, saçmalığın daniskası.
Hocam aynı durumu yaşıyorum. Diyarbakır'ın Çermik ilçesindeyim ve bana 26 Eylül de genel arıza var max 31 Ağustos'ta bitecek denildi. Ben dayanamayıp 29 Ağustosta tekrar aradım müşteri hizmetleri genel arıza çözüldü, modem ip almıyor vs diyip servisin 48 saat içinde geleceğini söyledi. Daha sonra 31 Ağustos ta gelmelerini beklerken müşteri hizmetleri aradı ve genel arızanın devam ettiğini yaklaşık 1 ay süreceğini söyledi. Kendilerine 2 gün biten şey nasıl yine başlıyor diyince robota bağlayıp aynı şeyleri söyledi. Neyse şakadır gelir dedim.
6 Eylül de tekrar aradım genel arızanın çözüldüğünü tekrar modemde sıkıntı olduğu söylendi ve 48 saat içinde geleceklerini söyledi. Neyse tabi ben yine bekliyorum. Bu süreçte genel müdürlüğe gitsem iptal edip cayma bedeli ödemeden çıkabilirim sanırım uzak olduğundan gidemedim. Ama yarında kimse gelmez ya da netim gelmezse cayma bedeli de alsalar iptal edeceğim. Bunlar resmen insanlarla alay ediyorlar.
Sizi tebrik ediyorum

1,5 ay beklemeniz bile büyük bir sabır işi. Benim bugün 2 gün olacak kesinti, sinirden kuduruyorum, siz 1,5 ay beklemişsiniz neredeyse

Uzak filan demeyin fırsatınızı yaratıp gidin bence.