• 11-06-2018, 12:43:01
    bolivar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu akrabaya yardım olayını bir örnek ile açıklayabilir misin ?

    sürekli yazıyorum cevap vermiyorsun.
    Misal devlette yetki mevki sahibi birisinin akrabasını ise alması (yapılan sınav yada değerlendirmede daha başarılı adaylar varken) akrabaya yardım midir?
    Nerden tuttursam da bi laf atsam ne kadar seviyorsunuz. Akrabaya yardımın bu işle ne alakası var. Rüşvet yiyen, konumunu kullanıp hiç işe yaramayan birilerini bir yerlere getirmek hiçbir dinde yok arkadaşım. İşi bilip sınavına giren belirli yerleri kazananların akraba olması benim için daha iyi olur çünkü tanıdığım insanlara çalışmak daha iyi benim için.

    Alinin dayısı var, bu dayısı çalışamıyor paraya muhtaç. Ali dayısına para veriyor, ihtiyaçlarını karşılıyor ona yardım ediyor. Ali gibi ol...

    Daha nasıl basite ineyim mi?



    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım yanlış düşünüyorusun, ince'de, akşener'de, CB.lığı seçimini kazanırlarsa, parlementer sisteme geri dönüleceğini defalarca söylediler...

    yanılmayın, yanıltmayın lütfen

    http://www.hurriyet.com.tr/gundem/pa...cegiz-40827415
    https://duzgunhaber.com.tr/ince-seci...lovadan-verdi/
    http://www.izmirserbestfirka.com/pol...er-h25862.html

    https://www.facebook.com/alkolikpart...0330553705364/

    dün başka bugün başka ne diyeyim.
  • 11-06-2018, 12:52:03
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden tuttursam da bi laf atsam ne kadar seviyorsunuz. Akrabaya yardımın bu işle ne alakası var. Rüşvet yiyen, konumunu kullanıp hiç işe yaramayan birilerini bir yerlere getirmek hiçbir dinde yok arkadaşım. İşi bilip sınavına giren belirli yerleri kazananların akraba olması benim için daha iyi olur çünkü tanıdığım insanlara çalışmak daha iyi benim için.

    Alinin dayısı var, bu dayısı çalışamıyor paraya muhtaç. Ali dayısına para veriyor, ihtiyaçlarını karşılıyor ona yardım ediyor. Ali gibi ol...

    Daha nasıl basite ineyim mi?






    https://www.facebook.com/alkolikpart...0330553705364/

    dün başka bugün başka ne diyeyim.
    Hocam iyi güzel diyorsunuz da liyakat sistemi mevcut iktidar zamanında en çok zedelendi. Bütün kadroların kimlerin neleri ile dolu olduğunu hepimiz biliyoruz. İnsan tabi ki akrabaları ile tanıdıkları ile çalışmak ister, bu en doğal hakkı da, herkes sizin gibi dürüst davranıp mı iş verecek sizce? Bunu özel olarak lanse etmek yanlış bana kalırsa. Onun içindir ki herkesin ilk vaatlerinden biri de liyakat sistemi oluyor.
  • 11-06-2018, 13:07:45
    ekb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iyi güzel diyorsunuz da liyakat sistemi mevcut iktidar zamanında en çok zedelendi. Bütün kadroların kimlerin neleri ile dolu olduğunu hepimiz biliyoruz. İnsan tabi ki akrabaları ile tanıdıkları ile çalışmak ister, bu en doğal hakkı da, herkes sizin gibi dürüst davranıp mı iş verecek sizce? Bunu özel olarak lanse etmek yanlış bana kalırsa. Onun içindir ki herkesin ilk vaatlerinden biri de liyakat sistemi oluyor.
    Tuzla belediyesi ve Pendik belediyesini en çok eleştiren ve bu konuda en çok karşı çıkan birisiyim. Elimden geldiğince de her seferinde bu konuyu dile getiriyorum. Bunu hangisi yapmıyor. Bakınız başarısız olduğu halde partinin başında bulunan Kemal bey onu seçenlerin tamamı kendi adamı. Tek muhalefet vardı onu da kovaladı.
  • 11-06-2018, 13:15:53
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden tuttursam da bi laf atsam ne kadar seviyorsunuz. Akrabaya yardımın bu işle ne alakası var. Rüşvet yiyen, konumunu kullanıp hiç işe yaramayan birilerini bir yerlere getirmek hiçbir dinde yok arkadaşım. İşi bilip sınavına giren belirli yerleri kazananların akraba olması benim için daha iyi olur çünkü tanıdığım insanlara çalışmak daha iyi benim için.

    Alinin dayısı var, bu dayısı çalışamıyor paraya muhtaç. Ali dayısına para veriyor, ihtiyaçlarını karşılıyor ona yardım ediyor. Ali gibi ol...

    Daha nasıl basite ineyim mi?






    https://www.facebook.com/alkolikpart...0330553705364/

    dün başka bugün başka ne diyeyim.

    Muharrem İnce heryerde her mecra da parlementer sisteme geçiş yapılacağını söylüyor zaten. Bununla ilgili de 2 yıllık bir süre veriyor zaten. İlk günde böyle diyordu bugün de böyle diyor. Dün başka bugün başka olduğunu nereden çıkarttınız ?
  • 11-06-2018, 13:19:38
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muharrem İnce heryerde her mecra da parlementer sisteme geçiş yapılacağını söylüyor zaten. Bununla ilgili de 2 yıllık bir süre veriyor zaten. İlk günde böyle diyordu bugün de böyle diyor. Dün başka bugün başka olduğunu nereden çıkarttınız ?
    Alıntıladığınız mesajımda kendisinin söylediği şey bu.

    Ayrıca Cumhurbaşkanı kafasına göre eski sisteme veya farklı bir sisteme geçemez. Referandum yapmak zorunda. Demek ki bu bir seçim vaadi olamaz.
  • 11-06-2018, 13:24:18
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıntıladığınız mesajımda kendisinin söylediği şey bu.

    Ayrıca Cumhurbaşkanı kafasına göre eski sisteme veya farklı bir sisteme geçemez. Referandum yapmak zorunda. Demek ki bu bir seçim vaadi olamaz.
    O dediğiniz referandumda evet çıkmadan önceki cumhubaşkanı yetkileri için geçerliydi, yeni tek adam rejimi olan cumhurbaşkanlığında " bu köyün ağası benim siz marabalarımsınız ulen dese " karşılık verebilicek bir mecra yok vatandaş sıfatımız varken maraba sıfatına sahip oluruz
  • 11-06-2018, 13:45:32
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıntıladığınız mesajımda kendisinin söylediği şey bu.

    Ayrıca Cumhurbaşkanı kafasına göre eski sisteme veya farklı bir sisteme geçemez. Referandum yapmak zorunda. Demek ki bu bir seçim vaadi olamaz.
    Videoda söylediği şeyi neredeyse tüm konuşmalarında detaylı olarak anlatıyor. Orada bahsettiği şey şuanki parlementer sistemi geri getirmeyeceğiz çünkü sistem sağlıklı değil. Parlementer sisteme geçeceğiz ama daha katılımcı, daha adil daha demokratik bir parlementer sisteme geçeceğiz diyor. Bununla ilgili de dediğim gibi 2 yıl restorasyon süresi veriyor. O konuşmada söylediklerinin aynısını söyleyerek, daha detaylandırdığı halini googledan bulabilirsiniz.

    Ayrıca yıllardır Rte başkanlığı getireceğiz diye seçim vaadinde bulunuyor o seçim vaadi oluyorda, farklı bir sisteme geçmek isteyen Muharrem İnce olunca mı seçim vaadi olamıyor
  • 11-06-2018, 14:03:56
    Ben pes ettim...

    Lokantalar da kapatılacak maraba da diyecekler bize...
    Ben artık ne desem ne açıklama yapsam siz işinize geldiği gibi anlayacağınız için artık bu konuya yorum yazmayacağım...

    Yenildim size, tekrar tebrik ediyorum sizi.
  • 11-06-2018, 14:31:24
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben pes ettim...

    Lokantalar da kapatılacak maraba da diyecekler bize...
    Ben artık ne desem ne açıklama yapsam siz işinize geldiği gibi anlayacağınız için artık bu konuya yorum yazmayacağım...

    Yenildim size, tekrar tebrik ediyorum sizi.
    Yahu bilgin yok fikrin var mübarek insan

    http://www.haber7.com/guncel/haber/2...eler-degisecek

    Referandumda EVET çıkması cumhurbaşkanı maraba derse maraba sıfatına sahip olacağımızın işaretiydi oy kullanmadan önce neye oy kullandığını bilmeliydin.