Ben pes ettim...

Lokantalar da kapatılacak maraba da diyecekler bize...
Ben artık ne desem ne açıklama yapsam siz işinize geldiği gibi anlayacağınız için artık bu konuya yorum yazmayacağım...

Yenildim size, tekrar tebrik ediyorum sizi.