Muharrem İnce heryerde her mecra da parlementer sisteme geçiş yapılacağını söylüyor zaten. Bununla ilgili de 2 yıllık bir süre veriyor zaten. İlk günde böyle diyordu bugün de böyle diyor. Dün başka bugün başka olduğunu nereden çıkarttınız ?
Alıntıladığınız mesajımda kendisinin söylediği şey bu.
Ayrıca Cumhurbaşkanı kafasına göre eski sisteme veya farklı bir sisteme geçemez. Referandum yapmak zorunda. Demek ki bu bir seçim vaadi olamaz.