delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alıntıladığınız mesajımda kendisinin söylediği şey bu.

Ayrıca Cumhurbaşkanı kafasına göre eski sisteme veya farklı bir sisteme geçemez. Referandum yapmak zorunda. Demek ki bu bir seçim vaadi olamaz.
O dediğiniz referandumda evet çıkmadan önceki cumhubaşkanı yetkileri için geçerliydi, yeni tek adam rejimi olan cumhurbaşkanlığında " bu köyün ağası benim siz marabalarımsınız ulen dese " karşılık verebilicek bir mecra yok vatandaş sıfatımız varken maraba sıfatına sahip oluruz