Hocam iyi güzel diyorsunuz da liyakat sistemi mevcut iktidar zamanında en çok zedelendi. Bütün kadroların kimlerin neleri ile dolu olduğunu hepimiz biliyoruz. İnsan tabi ki akrabaları ile tanıdıkları ile çalışmak ister, bu en doğal hakkı da, herkes sizin gibi dürüst davranıp mı iş verecek sizce? Bunu özel olarak lanse etmek yanlış bana kalırsa. Onun içindir ki herkesin ilk vaatlerinden biri de liyakat sistemi oluyor.
Tuzla belediyesi ve Pendik belediyesini en çok eleştiren ve bu konuda en çok karşı çıkan birisiyim. Elimden geldiğince de her seferinde bu konuyu dile getiriyorum. Bunu hangisi yapmıyor. Bakınız başarısız olduğu halde partinin başında bulunan Kemal bey onu seçenlerin tamamı kendi adamı. Tek muhalefet vardı onu da kovaladı.