Nerden tuttursam da bi laf atsam ne kadar seviyorsunuz. Akrabaya yardımın bu işle ne alakası var. Rüşvet yiyen, konumunu kullanıp hiç işe yaramayan birilerini bir yerlere getirmek hiçbir dinde yok arkadaşım. İşi bilip sınavına giren belirli yerleri kazananların akraba olması benim için daha iyi olur çünkü tanıdığım insanlara çalışmak daha iyi benim için.
Alinin dayısı var, bu dayısı çalışamıyor paraya muhtaç. Ali dayısına para veriyor, ihtiyaçlarını karşılıyor ona yardım ediyor. Ali gibi ol...
Peki şu anki iktidar hakkında çıkan bir sürü akrabasını ise aldı. Şuraya atadi buraya atadi olaylarına ne diyorsunuz. Bir eleştiri getiriyor musunuz. Misal enerji bakanı???