karakter adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Muharrem İnce'nin Geniş Bant internet ve Ping Vaadi
145
●7.288
- 08-06-2018, 00:46:29Bravo koskoca TÜRKİYE'nin bir çok sorunu hangi lider tek başına düşünüp çözebilir ? Sen bilir misin çiftçinin sorununu yada hemşirenin yada mühendisin yada mimarın ya yazılımcının ? Bunlar ekip işidir ekibi kuran kendisidir ve ne kadar vizyon sahibi olduğunu buradan anlaman gerekir. Yazık cidden yazık dar görüşünden kurtulmanı tavsiye ediyorum.FurkanOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2018, 00:49:56Bence sizin dar görüşünüzden kurtulmanız gerekir. Bu fikir farklı devlet adamları tarafından yine ortaya atıldı, ithamım onaydı. Yani bu süreç içerisinde dile getirilen konulardan birisiydi. Gündemi yakından takip edin hocam sakin olunMCfrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2018, 00:50:30Hiç kusura bakma efendi, forumda da her yerde de siyasi konuya değinirim. Kendi politik eğiliminizi cahil insanlara kaktırıp; burada az çok bilim-teknik-yazılım gibi konulardan anlayanlara yediremeyince, forumdaki siyasi konulardan rahatsız oluveriyorsunuz.DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaldı ki; wikipedia başta olmak üzere binlerce kaynağın yasaklandığı ülkedeki bir bilişim forumunda izin verin de iki kelam eleştiri yapılsın! - 08-06-2018, 00:52:36Şuan ben iptal ben şok oooo aman yarrabim güzel kardeşim önce internetin dünyada kullanım yılına sonra Türkiye'ye geliş yılına bir bak ilk görevi mesela kara yollarında kullanımıydı yanlış hatırlamıyorsam lütfen biraz araştır lütfen yıllar ilerliyor seçmene vaatler ilaç sırasında beklemiyorsunuz diye değil ilaçları biz üretiyoruz diye vaat verilmeli zaman hızla geçiyor tamam sıra beklememek güzel bir şey ama şuan bizim yarışıtığımız yani bizi kıskanan avrupa ülkeleri neler yapıyor birde onlara bak derim sadece araştır. Elinin altında bir bilgisayar ve bir internet var ne zaman bulundu kullanılma zamanı, ne zaman önce bunları öğrenerek başlamanı tavsiye ederim.MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2018, 00:53:15sacmasapan laflarinizi bu benim dusuncem, saygi duymak zorundasin diye dikte etmenizden biktik. dusunme sen en iyisi :dFurkanOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2018, 00:54:05Verdiğiniz cevap vizyonla alakalıydı hocam bu adamın vizyonuna laf ettiniz o yüzden bu şekilde konuştum. Yoksa başbakanın bulut bilişim üzerinde daha önceden de yaptığı çalışmaları takip etmiştim.FurkanOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2018, 00:54:51Ya kardeşim üstte arkadaşa ne demek istediğimi belirttim, kafanız sadece tek bir yere baktığı için diğer tarafları göremiyorsunuz boş boş yorum yapıyorsunuz, aynen 15 kişiyle düşündümd3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternet konusunda kimseye güvenmiyorum artık.