d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sacmasapan laflarinizi bu benim dusuncem, saygi duymak zorundasin diye dikte etmenizden biktik. dusunme sen en iyisi :d
Ya kardeşim üstte arkadaşa ne demek istediğimi belirttim, kafanız sadece tek bir yere baktığı için diğer tarafları göremiyorsunuz boş boş yorum yapıyorsunuz, aynen 15 kişiyle düşündüm