15 kişilik ekibimle epey bi düşündük kendim basmadım her birine birer kere bastırdım. Neden bu kadar battı ? Söylemek istediğimi anlayan anladı zaten. Bunlar benim düşüncem, saygı duymak zorundasın gereksiz yorumlar yapmayalım.
sacmasapan laflarinizi bu benim dusuncem, saygi duymak zorundasin diye dikte etmenizden biktik. dusunme sen en iyisi :d