• 07-06-2018, 23:49:51
    #19
    https://m.youtube.com/watch?v=NUbcuSNSDKU
    fazla söze ne hacet. iki kelimelik cümleyi yazamayan insanlar tarafından yönetiliyoruz. iyi seyredin videoyu.
  • 08-06-2018, 00:00:42
    #20
    bu kadar aptal bir vaad olamaaz. sene olmuş 2018 böyle şeyleri konuşmak nedir. ben oyumu işsiz insanlar bedava cayını meyvesini kekini yiyebilme için dev proje olan milli kıraathane açandan yana kullanacagım. yada refah seviyesini buzdolabı ile ölçenden yana... hatta iktidara geldiklerinde 3000 adsl abonesi varken bu sayıyı şimdi 70 milyona cıkartıp bununla övünenenden yana kullanacagım...
  • 08-06-2018, 00:07:18
    #21
    kovboy60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://m.youtube.com/watch?v=NUbcuSNSDKU
    fazla söze ne hacet. iki kelimelik cümleyi yazamayan insanlar tarafından yönetiliyoruz. iyi seyredin videoyu.
    o dalga geçtiğin adam itü gemi mühendisliği okuyup yüksek lisansı yurt dışında yapıyor ana dili gibi 3 dil biliyor bilmeyenlere duydurulur. Bilip bilmeden yorum yapanlara söylüyorum bu yazdıklarımı. Forumda ki siyasi konular iyice can sıkmaya başladı ve her geçen gün artmaya başladı siyasi konular buna acil çözüm getirmek lazım aslında.
  • 08-06-2018, 00:11:34
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Buzdolabı satışları artırıldı Türk Lirası Pakistan lirası karşısında değer kazandı.Batı bizi kıskanıyor.İncede kimmiş
  • 08-06-2018, 00:12:02
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kindar nesil diyen yerine , bir tutam ilim irfan diyen varsa bile canımı yesin !
  • 08-06-2018, 00:12:09
    #24
    Şu anki hükümetin ne gençlere saygısı var ne bilime. Yıl olmuş 2018 hala insanlara orucu bozan bozmayan şeyleri anlatmaya çalışıyorlar.
  • 08-06-2018, 00:12:17
    #25
    Şu siyaset konuları yasak olmasına rağmen inatla açılmasını anlayamıyorum. Hoşunuza gitmiş olabilir, şayet benimde hoşuma gitti fakat forumda siyaset yasak.
  • 08-06-2018, 00:13:12
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    imazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi tabi. hatta şu kadar hızlı olsun yeter


    https://www.youtube.com/watch?v=we-PM5VBzYc


    Muharrem ince o anı görmedi, Sonradan bilgisi olmuş ve aradı özür diledi VATANDAŞTAN. En azından "ananıda al git" demedi.
  • 08-06-2018, 00:14:07
    #27
    Selahattin Demirtaş ı hapisten çıkartıp beraber yapacaklar herhalde.