bu kadar aptal bir vaad olamaaz. sene olmuş 2018 böyle şeyleri konuşmak nedir. ben oyumu işsiz insanlar bedava cayını meyvesini kekini yiyebilme için dev proje olan milli kıraathane açandan yana kullanacagım. yada refah seviyesini buzdolabı ile ölçenden yana... hatta iktidara geldiklerinde 3000 adsl abonesi varken bu sayıyı şimdi 70 milyona cıkartıp bununla övünenenden yana kullanacagım...