• 09-06-2018, 00:06:27
    CAR1SSMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıraathane lafını duymuşmuşsunuz ama kıraathanenın kitaplarla dolu olacağını akılınıza gelen kağıt oyunlarının oynanmıyacağını söylediğini duymamışsınız.İnsanların orada kitap okuyup, kermes yapabilecekleri bir kıraathaneden bahsetti.Konuşmasını tekrar dinleyin isterseniz.

    Umarım bundan sonra konuşmalarını tam dinleyip tam yazarsınız ve diğer insanların akıllarını çelmezsiniz.
    Ya çok şey yazardım da size, inanın size bir şeyleri anlatmanın tamamen bir zaman kaybı olduğunu düşündüm ama neyse yine de yazayım. Konuşmayı dinledim. Buradaki insanlar da çocuk değil hiç kimsenin aklını çeldiğim yok. Herkesin kendi düşüncesi, herkesin bir şeyleri düşünüp söyleme hakkı var.

    Siz bedava kek, bedava çay için oy verirsiniz. Biz ülkenin geleceği için oy veriyoruz bu kadar basit. Hiç kimse kusura bakmasın ben ülkemi düşünüyorum. Ülke seviciliği kekle, çayla ölçülmüyor öyle. Ben yerliyim ben milliyim demekle olmuyor. O yerli de o milli de biz yabancı mıyız? Şu ülke de Suriye'li bir insan bile bizim durumumuzdan daha iyi. 1600 TL asgari ücret verirler kat kat fazlasını alırlar. Bizim insanımıza Suriyeli kadar değer verilmiyor. Ve bugün Suriye'liler oy kullanıyor. Bu insanlar kim de benim ülkem de oy kullanıyor?

    Yazımı alıntılayıp yol yaptı bedava kek bedava çay diyen arkadaşlar hiç boşuna alıntı yapmasın cevap vermeyeceğim.
  • 09-06-2018, 00:23:03
    Muharrem ince adamdır.. Gerisi yalandır...
    Adam teknoloji diyor, fabrika diyor, Üretim diyor. Birileride çıkıp 16 yılın sonunda kıraathane diyor
  • 09-06-2018, 00:31:14
    İnsanların kitap okumaları içim kıraathaneye mi ihtiyaçları var da böyle bir girişimde bulunuluyor? Bir de üstüne orada çay, kahve, yemek vs. olması sorun değil herkes kitabını okuyacak deniyor. Arada gidip ülkenin yıllık kitap okuma alışkanlığı konusunda bir araştırma yapın. 50 yaşında emekli amcam kalkıp arkadaşları ile kıraathaneye gidecek ve sırf bunu kitap okumak için yapacak öyle mi? Komik misiniz yav siz?
  • 09-06-2018, 15:20:04
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dini propagandanın kralını Muharrem bey yapıyor vallahi. Ramazanda bira içen kişilikten cumhurbaşkanlığı adaylığını açıkladıktan sonra cuma namazında soluğu alan kişiliğe. Açılışta kuran okutmalar dua etmeler.

    O değil de yılların Uğur Dündar'ını da kendine benzetti
    Hani malum şahıs çocukları yakalımıştı suçüstü hemde (namaz kılarken)
    beni yönetecek kişinin hangi dine mensup olduğu beni hiç alakadar etmez / etmemeli beni ilgilendiren kısmı ülkeyi ve halkının hak ettiği düzeyde bir yaşam standardına getirebilir mi ve bunu adaletli olarak sağlayabilir mi? o kısmı.

    Namaz kılsın onu yapsın bunu yapsın sonra torpil yapsın neymiş KURAN da akraba eş dostu kolla diyormuş. Aynı şekilde karşıma ne ile gelirsen gel kul hakkı ile gelme de deniyor...
  • 09-06-2018, 15:24:24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gençleri Düşünen birileri olmalı..
  • 09-06-2018, 16:53:04
    songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beni yönetecek kişinin hangi dine mensup olduğu beni hiç alakadar etmez / etmemeli beni ilgilendiren kısmı ülkeyi ve halkının hak ettiği düzeyde bir yaşam standardına getirebilir mi ve bunu adaletli olarak sağlayabilir mi? o kısmı.

    Namaz kılsın onu yapsın bunu yapsın sonra torpil yapsın neymiş KURAN da akraba eş dostu kolla diyormuş. Aynı şekilde karşıma ne ile gelirsen gel kul hakkı ile gelme de deniyor...
    Bir üstteki mesaja cevaben yazmıştım bu yazdığımı.

    %80 (70 mi deseydim) müslüman olan bir ülkenin lideri yönetiminin hangi dine mensup olup olmaması mı önemli değil. Bu kısım önemli. Daha da önemli olan, hangi inanışa hangi dereceyle yaklaşacak. Adil olan eşit şekilde yaklaşması. Eşit şekilde yaklaşan tek din İslam. Tarihte tek tük örnekler dışında İslam ile yönetim her zaman başarılı ve adil olmuştur. Kanuni, Fatih, Abdulhamit bunlardan sadece birkaç örnek.

    Diğer kısma gelecek olursak; Allah akrabaya yardım etmeyi emreder, çirkin işleri de yasaklar, o düşünüp tutasınız diye size öğüt verir (her cuma hutbesinde dinliyoruz). Devlet de her düşene yardım etmeli.

    Mesele aslında özetle şudur ki; cumhurbaşkanlığı sistemini değiştirdiğimiz referandumda bu kadar yetkiyi babamın oğluna vermem diyerek hayır oyu toplayan o bahsettiği yetkilere talip oluyor ve bu konuyu hiç dile getirmiyor. Parlementer sisteme döneceğiz bunu biz yapacağız diyen adam şimdi sesi çıkmıyor.

    Konuyu da çok dağıtmayayım ama Meral hanım da ayrı bir komedi. Chp ve hdp ile bir olmayı kendime hakaret sayarım, bu yakıştırmayı bana kimse yapamaz diyor (video var) öte yandan birleşiyorlar (kağıt üstünde) ve Muharrem bey diyro ki "Meral hanım daha çok oy alırsa çıkarm otobüsün üstüne kapı kapı oy toplarım onun için"

    Demek ki mesele 5 g 10 g değil. Mesele Tayyip Erdoğan gitsin sonrası ne olursa olsun meselesi.
  • 09-06-2018, 17:03:05
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir üstteki mesaja cevaben yazmıştım bu yazdığımı.

    %80 (70 mi deseydim) müslüman olan bir ülkenin lideri yönetiminin hangi dine mensup olup olmaması mı önemli değil. Bu kısım önemli. Daha da önemli olan, hangi inanışa hangi dereceyle yaklaşacak. Adil olan eşit şekilde yaklaşması. Eşit şekilde yaklaşan tek din İslam. Tarihte tek tük örnekler dışında İslam ile yönetim her zaman başarılı ve adil olmuştur. Kanuni, Fatih, Abdulhamit bunlardan sadece birkaç örnek.

    Diğer kısma gelecek olursak; Allah akrabaya yardım etmeyi emreder, çirkin işleri de yasaklar, o düşünüp tutasınız diye size öğüt verir (her cuma hutbesinde dinliyoruz). Devlet de her düşene yardım etmeli.

    Mesele aslında özetle şudur ki; cumhurbaşkanlığı sistemini değiştirdiğimiz referandumda bu kadar yetkiyi babamın oğluna vermem diyerek hayır oyu toplayan o bahsettiği yetkilere talip oluyor ve bu konuyu hiç dile getirmiyor. Parlementer sisteme döneceğiz bunu biz yapacağız diyen adam şimdi sesi çıkmıyor.

    Konuyu da çok dağıtmayayım ama Meral hanım da ayrı bir komedi. Chp ve hdp ile bir olmayı kendime hakaret sayarım, bu yakıştırmayı bana kimse yapamaz diyor (video var) öte yandan birleşiyorlar (kağıt üstünde) ve Muharrem bey diyro ki "Meral hanım daha çok oy alırsa çıkarm otobüsün üstüne kapı kapı oy toplarım onun için"

    Demek ki mesele 5 g 10 g değil. Mesele Tayyip Erdoğan gitsin sonrası ne olursa olsun meselesi.
    Devletin dini olamaz, devlet onu oluşturan millet ya da halkların hepsinin dini inanışlarına aynı mesafede durarak hepsine tesis, personel ve bütçe ayırmalıdır. Ancak bu şekilde davranırsa onu oluşturan milletleri ayırmadan eşit derece hizmet sunabilir. Benim düşünceme göre yönetim her dine aynı mesafe ve hepsine aynı kalitede hizmet sunuyor ise müslüman ateist ya da budist fark etmez. Burada devletten bahsediyoruz yöneticilerin dini görüşünden değil. Din sadece kul ile inandığı yaratıcı arasındaki bir meseledir.
  • 10-06-2018, 00:17:01
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir üstteki mesaja cevaben yazmıştım bu yazdığımı.

    %80 (70 mi deseydim) müslüman olan bir ülkenin lideri yönetiminin hangi dine mensup olup olmaması mı önemli değil. Bu kısım önemli. Daha da önemli olan, hangi inanışa hangi dereceyle yaklaşacak. Adil olan eşit şekilde yaklaşması. Eşit şekilde yaklaşan tek din İslam. Tarihte tek tük örnekler dışında İslam ile yönetim her zaman başarılı ve adil olmuştur. Kanuni, Fatih, Abdulhamit bunlardan sadece birkaç örnek.

    Diğer kısma gelecek olursak; Allah akrabaya yardım etmeyi emreder, çirkin işleri de yasaklar, o düşünüp tutasınız diye size öğüt verir (her cuma hutbesinde dinliyoruz). Devlet de her düşene yardım etmeli.

    Mesele aslında özetle şudur ki; cumhurbaşkanlığı sistemini değiştirdiğimiz referandumda bu kadar yetkiyi babamın oğluna vermem diyerek hayır oyu toplayan o bahsettiği yetkilere talip oluyor ve bu konuyu hiç dile getirmiyor. Parlementer sisteme döneceğiz bunu biz yapacağız diyen adam şimdi sesi çıkmıyor.

    Konuyu da çok dağıtmayayım ama Meral hanım da ayrı bir komedi. Chp ve hdp ile bir olmayı kendime hakaret sayarım, bu yakıştırmayı bana kimse yapamaz diyor (video var) öte yandan birleşiyorlar (kağıt üstünde) ve Muharrem bey diyro ki "Meral hanım daha çok oy alırsa çıkarm otobüsün üstüne kapı kapı oy toplarım onun için"

    Demek ki mesele 5 g 10 g değil. Mesele Tayyip Erdoğan gitsin sonrası ne olursa olsun meselesi.
    Onun içindir ki bütün terör örgütleri İslam adı altında hareket edip, kendi dinine mensup insanları katlediyor. Herkes okuduğu kitaptan sorumlu arkadaş, kimin neye ne kadar inandığı ne sizi ne başkasını zerre ilgilendirmez. İsteyen içkisini içer, isteyen kurslara gider. Bundan size ne yav?

    Akrabaya yardım etmek dediğiniz de bütün kadroları cemaat ile ilgili personeller ile doldurmak sanırım. Malum son 4 seneye kadar kol kolaydı ikisi de. Ayrıca o başkanlık konusunu da herkes dile getiriyor, parlamenter sistemin daha iyileştirilmiş haline döneceğiz diye. Az biraz ana akım medya harici takip etmiş olsanız vakıf olursunuz sanırım.

    Ve evet muhalefetin tek derdi Erdoğan'ın gitmesi. Seçimler de iktidarı değiştirmek için var. Erken seçim isteyen de sizin inandığınız, güvendiğiniz güruh.
  • 10-06-2018, 00:29:00
    Üyeliği durduruldu
    Sağı solu yıkmaktan fırsat bulup aklına bişey gelmiş helal. He birde millet doverbicer Vs özel tarım aletlerini kullanırken hala ben traktöru geri geri kullanıyorum demekte geniş bir vizyon sahibi olduğunu gösteriyor.