İnsanların kitap okumaları içim kıraathaneye mi ihtiyaçları var da böyle bir girişimde bulunuluyor? Bir de üstüne orada çay, kahve, yemek vs. olması sorun değil herkes kitabını okuyacak deniyor. Arada gidip ülkenin yıllık kitap okuma alışkanlığı konusunda bir araştırma yapın. 50 yaşında emekli amcam kalkıp arkadaşları ile kıraathaneye gidecek ve sırf bunu kitap okumak için yapacak öyle mi? Komik misiniz yav siz?