• 07-06-2018, 23:22:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    FurkanOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar her zaman verilen vaatler hocam, sektörler özelleştirildi devletin yapabileceği pek bir şey yok bu durumda. Bunları sağlayıcı firmalarla oturup görüşmeleri gerek internet dağıtıcılarının.
    kaç yaşındasın hocam sen?

    muhtemelen 19-20-21 fotodan gösterdiği kadarı ile diyorum. Neden bu kadar ümitsizsin ?

    vaatler meselesine de değinmek istiyorum. Vaat etmek kötü birşey gibi algılanmaya başlandı. Ülkede kan değişimi şart ve bunu artık çok sayıda insan görüyor. En azından İnce ile oturup konuşabilirsin onu eleştirebilirsin. Ona seninle benim aramda fark yok diyebilirsin. En önemlisi de o seni büyük ölçüde anlar. Adamın kafası genç
  • 07-06-2018, 23:23:54
    #11
    En azından gençleri düşünüp internet ile ilgili bir şeyler yapma vaadi vermiş. Kıraathane'den bahsetmemiş en azından.
  • 07-06-2018, 23:24:04
    #12
    2002 öncesi internet mi vardı. bilgisayar bile yoktu. telefonlar dokunmatik değildi. hala bay kemal ve bay ince internet, ping diyor. eski Türkiyeyi hatırlayın.
  • 07-06-2018, 23:32:57
    #13
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2002 öncesi internet mi vardı. bilgisayar bile yoktu. telefonlar dokunmatik değildi. hala bay kemal ve bay ince internet, ping diyor. eski Türkiyeyi hatırlayın.
    1986 yılında (ilk mesajda yaşlılıktan mütevellit 1996 yazmışım, doğrusu 1986 olması gerektiğinden mesajı tekrar düzenledim : ) Bakırköy Ticaret lisesinde bilgisayar dersleri görmemiş olsam harbiden doğru derdim bu dediğine. Zaten 2002'den önce evimizde buzdolabı filanda yoktu.. Önümüzde Levi's yapraklar elimizde mızrak mamut avlardık ormanlarda (o zamanlar katledilmemişti) ..
  • 07-06-2018, 23:37:13
    #15
    millsap99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç yaşındasın hocam sen?

    muhtemelen 19-20-21 fotodan gösterdiği kadarı ile diyorum. Neden bu kadar ümitsizsin ?

    vaatler meselesine de değinmek istiyorum. Vaat etmek kötü birşey gibi algılanmaya başlandı. Ülkede kan değişimi şart ve bunu artık çok sayıda insan görüyor. En azından İnce ile oturup konuşabilirsin onu eleştirebilirsin. Ona seninle benim aramda fark yok diyebilirsin. En önemlisi de o seni büyük ölçüde anlar. Adamın kafası genç
    Hocam bilişim alanında bu tarz vaatler duymak güzel. Fakat tutarsız vaatler, tutarlı olabilecek vaatlerin ümidini yitirtiyor. Bu devirde herhangi bir şeyi yaş ile yaşamak önemli değil, araştırabilen bir milletiz.


    d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki bu sig yorumu kendin dusunup mu yaptin, klavyenin tuslarina kendin mi bastin 10-15 kisilik ekiple mi?

    15 kişilik ekibimle epey bi düşündük kendim basmadım her birine birer kere bastırdım. Neden bu kadar battı ? Söylemek istediğimi anlayan anladı zaten. Bunlar benim düşüncem, saygı duymak zorundasın gereksiz yorumlar yapmayalım.
  • 07-06-2018, 23:37:18
    #16
    Halen bir şeyleri anlatmaya çalışıyorsunuz. Beyhude çabalar bunlar.


    https://www.youtube.com/watch?v=osXEZG5dQjg
  • 07-06-2018, 23:39:03
    #17
    Kurumsal PLUS
    işsiz gençler ve işsiz olma adayları gençler boşverin gelin kıraathanelerimizde çayımızı kahvemizi içelim. hep beraber işsizleşelim.
  • 07-06-2018, 23:47:01
    #18
    efsane ya. bunu atmak için gelmiştim