MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2002 öncesi internet mi vardı. bilgisayar bile yoktu. telefonlar dokunmatik değildi. hala bay kemal ve bay ince internet, ping diyor. eski Türkiyeyi hatırlayın.
1986 yılında (ilk mesajda yaşlılıktan mütevellit 1996 yazmışım, doğrusu 1986 olması gerektiğinden mesajı tekrar düzenledim : ) Bakırköy Ticaret lisesinde bilgisayar dersleri görmemiş olsam harbiden doğru derdim bu dediğine. Zaten 2002'den önce evimizde buzdolabı filanda yoktu.. Önümüzde Levi's yapraklar elimizde mızrak mamut avlardık ormanlarda (o zamanlar katledilmemişti) ..