Bunlar her zaman verilen vaatler hocam, sektörler özelleştirildi devletin yapabileceği pek bir şey yok bu durumda. Bunları sağlayıcı firmalarla oturup görüşmeleri gerek internet dağıtıcılarının.
kaç yaşındasın hocam sen?
muhtemelen 19-20-21 fotodan gösterdiği kadarı ile diyorum. Neden bu kadar ümitsizsin ?
vaatler meselesine de değinmek istiyorum. Vaat etmek kötü birşey gibi algılanmaya başlandı. Ülkede kan değişimi şart ve bunu artık çok sayıda insan görüyor. En azından İnce ile oturup konuşabilirsin onu eleştirebilirsin. Ona seninle benim aramda fark yok diyebilirsin. En önemlisi de o seni büyük ölçüde anlar. Adamın kafası genç