delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben pes ettim...

Lokantalar da kapatılacak maraba da diyecekler bize...
Ben artık ne desem ne açıklama yapsam siz işinize geldiği gibi anlayacağınız için artık bu konuya yorum yazmayacağım...

Yenildim size, tekrar tebrik ediyorum sizi.
Yahu bilgin yok fikrin var mübarek insan

http://www.haber7.com/guncel/haber/2...eler-degisecek

Referandumda EVET çıkması cumhurbaşkanı maraba derse maraba sıfatına sahip olacağımızın işaretiydi oy kullanmadan önce neye oy kullandığını bilmeliydin.