Nerden tuttursam da bi laf atsam ne kadar seviyorsunuz. Akrabaya yardımın bu işle ne alakası var. Rüşvet yiyen, konumunu kullanıp hiç işe yaramayan birilerini bir yerlere getirmek hiçbir dinde yok arkadaşım. İşi bilip sınavına giren belirli yerleri kazananların akraba olması benim için daha iyi olur çünkü tanıdığım insanlara çalışmak daha iyi benim için.
Alinin dayısı var, bu dayısı çalışamıyor paraya muhtaç. Ali dayısına para veriyor, ihtiyaçlarını karşılıyor ona yardım ediyor. Ali gibi ol...
Daha nasıl basite ineyim mi?
https://www.facebook.com/alkolikpart...0330553705364/
dün başka bugün başka ne diyeyim.
Hocam iyi güzel diyorsunuz da liyakat sistemi mevcut iktidar zamanında en çok zedelendi. Bütün kadroların kimlerin neleri ile dolu olduğunu hepimiz biliyoruz. İnsan tabi ki akrabaları ile tanıdıkları ile çalışmak ister, bu en doğal hakkı da, herkes sizin gibi dürüst davranıp mı iş verecek sizce? Bunu özel olarak lanse etmek yanlış bana kalırsa. Onun içindir ki herkesin ilk vaatlerinden biri de liyakat sistemi oluyor.