• 25-02-2018, 22:43:14
    #28
    Üyeliği durduruldu
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    Son 1 yıldır özellikle sürekli intihar etme isteği geliyor.

    Yediğim içtiğim, gezdiğim hiç bir şey den tat alamıyorum. Çoğu zaman konuşasım bile gelmiyor.

    Gelecek kaygısı, stres derken zaten baya da zayıfladım. Çoğu zaman elimi yumruk sıkar gibi bile yapamıyorum sıkamıyorum bile.

    Çok araştırdım intihar etmenin sonuçlarını, biliyorum çok günah ve hep kendimi frenledim ancak ben bütün hayatım boyunca böyle stresli ve bu düşünceler ile mi yaşayacağım Son 1 yıldan önceden beri de stresliydim ama intihar etme isteği yoktu.

    ( Lütfen, daha kötü durumda olanlar var şeklinde yorum yapmayın. Evet biliyorum bende ve halime sağlıma şükrediyorum ancak beyin bu işte , laf geçiremiyor insan )

    Bana bir yol gösterin arkadaşlar Psikoloğa gitmek istemiyorum. Çünkü neden böyle olduğumu izah edebileceğimi sanmıyorum
    Eğer duygularımı anlatan bir konu açmak isteseydim, aynı şeyleri yazardım. Hatta okurken "*** acaba ben yazdım da, hatırlamıyor muyum?" diye kullanıcı adına bile baktım .
  • 25-02-2018, 22:44:23
    #29
    Bi ara bende de vardı ama ailemi ve çevremi düşününce böyle bi şey düşündüğüm için kendimden nefret etmeye başladım
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durumdaydım, beni maneviyatta kurtarmadı.
    Doktor prozac diye bir ilaç yazdı gerçekten çok faydasını gördüm.
    Bırakalı 1 ay oldu şimdi daha beter durumdayım ama o istek gelmiyor, en azından ilaçlar umursamamayı öğretmiş.
    Profesyonel bir destek ve ilaç tedavisi öneriyorum fakat kesinlikle kafanıza göre ilaç kullanmayın doktorun tavsiyesine göre kullanın.
    Hocam aynı ilacı bana da yazdılar. Hakkında söylenenler iyi olmadığı için göze alamamıştım kullanmayı. Ondan sonra ailevi bi meseleden sonra kullanmaya başladım şimdi bir gün kullanmasam unutkanlık, aşırı sinir gibi bir çok yan etki görüyorum. Umarım umursamama hedefine bende kavuşurum
  • 25-02-2018, 22:44:40
    #30
    allah sabır versin
  • 25-02-2018, 22:45:04
    #31
    Bilgisayar Mühendisi
    İlaç tavsiye etmem çünkü ilacın etkisi ancak kullandığınızda olur olmadığında etkisini kaybeder. Spor tavsiye edebilirim, sosyalleşmek de çok faydalı olacaktır. Spor olarak da hangisini isterseniz onu yapın illa fitness değil, yüzme olabilir, atletizm bile olabilir. Ne isterseniz artık...
  • 25-02-2018, 22:45:50
    #32
    Sabır gerekiyor alışır gidersin geçer hepsi, geriye baktığında bu düşüncelerine gülüp geçersin psycholoog görünmende fayda var
  • 25-02-2018, 22:45:57
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Sıkma canını güzel kardeşim.
    Aynı şehirdeyiz ara bakalım beni, saat daha erken buluşalım yiyelim, icelim, dertleşelim.
    Pm attım telefonumu.

    Ha bak benim masa muhabbetim iyidir.
  • 25-02-2018, 22:46:58
    #34
    forgive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlaç tavsiye etmem çünkü ilacın etkisi ancak kullandığınızda olur olmadığında etkisini kaybeder. Spor tavsiye edebilirim, sosyalleşmek de çok faydalı olacaktır. Spor olarak da hangisini isterseniz onu yapın illa fitness değil, yüzme olabilir, atletizm bile olabilir. Ne isterseniz artık...
    hocam hangi bilginle hangi eğitim düzeyiyle ilaç tavsiye etmiyorsun? adamın yağacağı en sağlıklı iş yarın erkenden hastaneye gitmek. lütfen kafamıza göre yönlendirme yapmayalım insan hayatı sözkonusu
  • 25-02-2018, 22:47:06
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İzah edemediğiniz için psikolaa gitmeme düşüncesine kapılmanıza gerek yok. Bunların aynısını psikoloğa anlattığınız zaman o size durumu izah edecektir.
  • 25-02-2018, 22:50:34
    #36
    Seni zerre kadar tanımıyorum ve bu duyguyu neden yaşadığını bilmiyorum ama sadece tahmin yürütüyorum. Eğer halihazırda elinde her şey varsa , barınma yiyecek ve temizlik gibi sıkıntılar çekmiyorsan veya rahat bir hayat yaşıyorsan bu gibi durumlar olabilir. Beynin en temel mekanizması işlevini yitirmeye başlar ozaman , hayatta kalma mekanızmasını. Gerçekten bu konuda ciddi isen , intihar etmek yerine her şeyi bırakıp git. Herkesi arkanda bırak. Zaten intihar edince aynı durum olmayacak mı? Git farklı bir ülkede yaşamaya başla. Riskler al. Bu gibi durumlar sana hayatının değerini gösterir. Ölüm tehlikesi atlatan insanlara sorun. Hiçbiri intihar etmeyi akıllarının ucundan bile geçirmezler.
    İnan ki bu yorumu yazabilmemin tek nedeni senin hissettiklerini hissediyor olmam. Ama intihar bi çözüm değil , çünkü göremediğimiz daha çok şey var.