Seni zerre kadar tanımıyorum ve bu duyguyu neden yaşadığını bilmiyorum ama sadece tahmin yürütüyorum. Eğer halihazırda elinde her şey varsa , barınma yiyecek ve temizlik gibi sıkıntılar çekmiyorsan veya rahat bir hayat yaşıyorsan bu gibi durumlar olabilir. Beynin en temel mekanizması işlevini yitirmeye başlar ozaman , hayatta kalma mekanızmasını. Gerçekten bu konuda ciddi isen , intihar etmek yerine her şeyi bırakıp git. Herkesi arkanda bırak. Zaten intihar edince aynı durum olmayacak mı? Git farklı bir ülkede yaşamaya başla. Riskler al. Bu gibi durumlar sana hayatının değerini gösterir. Ölüm tehlikesi atlatan insanlara sorun. Hiçbiri intihar etmeyi akıllarının ucundan bile geçirmezler.
İnan ki bu yorumu yazabilmemin tek nedeni senin hissettiklerini hissediyor olmam. Ama intihar bi çözüm değil , çünkü göremediğimiz daha çok şey var.