Bi ara bende de vardı ama ailemi ve çevremi düşününce böyle bi şey düşündüğüm için kendimden nefret etmeye başladım
Aynı durumdaydım, beni maneviyatta kurtarmadı.
Doktor prozac diye bir ilaç yazdı gerçekten çok faydasını gördüm.
Bırakalı 1 ay oldu şimdi daha beter durumdayım ama o istek gelmiyor, en azından ilaçlar umursamamayı öğretmiş.
Profesyonel bir destek ve ilaç tedavisi öneriyorum fakat kesinlikle kafanıza göre ilaç kullanmayın doktorun tavsiyesine göre kullanın.
Hocam aynı ilacı bana da yazdılar. Hakkında söylenenler iyi olmadığı için göze alamamıştım kullanmayı. Ondan sonra ailevi bi meseleden sonra kullanmaya başladım şimdi bir gün kullanmasam unutkanlık, aşırı sinir gibi bir çok yan etki görüyorum. Umarım umursamama hedefine bende kavuşurum