• 25-02-2018, 22:21:04
    #19
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    Son 1 yıldır özellikle sürekli intihar etme isteği geliyor.

    Yediğim içtiğim, gezdiğim hiç bir şey den tat alamıyorum. Çoğu zaman konuşasım bile gelmiyor.

    Gelecek kaygısı, stres derken zaten baya da zayıfladım. Çoğu zaman elimi yumruk sıkar gibi bile yapamıyorum sıkamıyorum bile.

    Çok araştırdım intihar etmenin sonuçlarını, biliyorum çok günah ve hep kendimi frenledim ancak ben bütün hayatım boyunca böyle stresli ve bu düşünceler ile mi yaşayacağım Son 1 yıldan önceden beri de stresliydim ama intihar etme isteği yoktu.

    ( Lütfen, daha kötü durumda olanlar var şeklinde yorum yapmayın. Evet biliyorum bende ve halime sağlıma şükrediyorum ancak beyin bu işte , laf geçiremiyor insan )

    Bana bir yol gösterin arkadaşlar Psikoloğa gitmek istemiyorum. Çünkü neden böyle olduğumu izah edebileceğimi sanmıyorum
    psikoloğa değil de psikiyatriste git ilaç verir düzelirsin. beyindeki bir kısmın bozulmasından dolayı böylesin. bir nokta ya aşırıbir hormon salgılıyor ya da salgılaması gereken bir nokta işini yapamıyor. devlet hastanesine git direk sürekli intihar etme düşüncesi geliyor zor dayanıyorum demen bile yeterli zaten onlar anlar soru da sormazlar fazla.
  • 25-02-2018, 22:23:34
    #20
    Yapacağınız en büyük çılgınlık doktora görünmek olsun. Çünkü bilimsel olarak konuşmak gerekirse beyninizdeki serotanin azalması sonucu olduğunu bilmeniz lazım. Yani bu sizin saf düşünceniz değil sadece fazlaca salgılanan bir hormondan dolayı böyle düşünüyorsunuz.
  • 25-02-2018, 22:37:23
    #21
    sen intihar etmek istiyorum diyorsun klavye başında
    ama diğer taraftan suriyeye ölümü göze alarak giden savaşan şehitlik mertebesine erecek vatan evlatlarımız var.

    açıkçası tasvip etmedim bu mevzuyu. umarım tez zamanda bu saçmalıktan vazgeçersin
  • 25-02-2018, 22:37:23
    #22
    Bende uzun bir süredir aynı durumdayım. Neredeyse her gece başımı yastığa koyduğumda pes edip gitmek istiyorum. Saçma sapan bir hayat yaşamanın bir anlamı yok. Beni bu işten vazgeçiren tek bir kişi var; Annem. Annemin o halini düşünüyorum ve bu düşünce beni vazgeçiriyor, şimdiye kadar öyleydi en azından çünkü yarın ne olacağını bilmiyorum. İşin günah haram vs tarafı beni hiç korkutmuyor, bana böyle bir yaşam verdiyse karşılığının da bu olacağını bilmesi gerekiyor. Ben 28 yaşındayım ve çocukluğumdan beri hep ağlamakta zorluk çekerdim, ne olursa olsun ağlamayı beceremezdim ama son birkaç ay o kadar zor geçti ki ağlak birisine döndüm. Daha iki gün önce bir gece yarısı ağlarken kafamı duvara vururken buldum kendimi. Bunları insanlara söyleyince size saçma sapan tavsiyeler veriyorlar ve bu sözler bana hiçbir anlam ifade etmiyor. Benim problemim tamamen kendimle ve en sonunda çekip gideceğimi düşünüyorum.
  • 25-02-2018, 22:40:10
    #23
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    Son 1 yıldır özellikle sürekli intihar etme isteği geliyor.

    Yediğim içtiğim, gezdiğim hiç bir şey den tat alamıyorum. Çoğu zaman konuşasım bile gelmiyor.

    Gelecek kaygısı, stres derken zaten baya da zayıfladım. Çoğu zaman elimi yumruk sıkar gibi bile yapamıyorum sıkamıyorum bile.

    Çok araştırdım intihar etmenin sonuçlarını, biliyorum çok günah ve hep kendimi frenledim ancak ben bütün hayatım boyunca böyle stresli ve bu düşünceler ile mi yaşayacağım Son 1 yıldan önceden beri de stresliydim ama intihar etme isteği yoktu.

    ( Lütfen, daha kötü durumda olanlar var şeklinde yorum yapmayın. Evet biliyorum bende ve halime sağlıma şükrediyorum ancak beyin bu işte , laf geçiremiyor insan )

    Bana bir yol gösterin arkadaşlar Psikoloğa gitmek istemiyorum. Çünkü neden böyle olduğumu izah edebileceğimi sanmıyorum

    Genelde intihar eden kişiler, bize geldiklerinde pişman olduklarını dile getiriyor ya da gözlerinden öyle olduğu anlaşılıyordu. İntihar, bir kurtuluş değildir.
  • 25-02-2018, 22:41:03
    #24
    Meditasyon öneriyorum.
  • 25-02-2018, 22:41:57
    #25
    Reveloper
    psikoloğa gidip bize yazdıklarının aynısını söylesen çözüme kavuşursun dostum. düşünmemezlikle olmaz bu işler

    -ki aynı sorunu birebir yaşadım psikoloğa gitmen lazım sadece çözüm bu.
  • 25-02-2018, 22:42:17
    #26
    cin musallatı , saffat suresi ilk 10 ayeti 20 kere oku bakalım vucudunda bir tepki oluşucakmı mide bulanması kasılmalar şu bu...
    • fuzinnes
    • Proteus
    fuzinnes ve Proteus bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 25-02-2018, 22:42:18
    #27
    Botman, Codemaster
    Kendinize yeni alternatifler bulun hocam. Monoton bir hayat yaşamayın. Genelde en büyük sebep bu oluyor. Arkadaş çevrenizi değiştirin. Farklı ortamlara girmeye çalışın, eğer ilişkileriniz iyi değilse kendinize farklı alternatifler arayın. İnanın intihar etmek hiçbir şeye çözüm değil.