OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
63
●3.505
- 08-06-2008, 19:42:10Başka yok sanırım, ben geçen sene girdim 360 puan aldımUmutCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2008, 19:42:17Bende girdim umutUmutCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok basitti. Biz girdiğimizde de böyle basit miydi yoksa :'( Nasıl yapamamışız o zaman yaw
- 08-06-2008, 22:04:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Soruların kolay olması bişey değiştirmiyor. Puanlar yükselir.
Yani sorular kolay olsa ben de fen lisesine giderdim mantığı işlemiyor burada
Kontenjanlar sabit,netler yüksekse puanlar arası fark azalır ve puanlar tavan olur. Herşeyden önce; en önemlisi yüzdelik dilim. - 08-06-2008, 23:41:18Üyeliği durdurulduPuanlar açıklanınca sen puanı at çöpe gitsin , yüzdelik dilime bak. Eğer türkiyede %8,%7 nin altında isen ; iyi yerler kazanırsın diyebilirimVMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2008, 01:53:18len turgaycan ben seni benle yaşıt sanıyordumunlem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

büyük müşüm senden

