Konu
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
08-06-2008, 19:42:17
#48
Varista
UmutCandan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ee başka giren kimse yok mu ?
Tebrikler Vedat aferin
Bende girdim umut
çok basitti. Biz girdiğimizde de böyle basit miydi yoksa :'( Nasıl yapamamışız o zaman yaw