UmutCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ee başka giren kimse yok mu ?
Tebrikler Vedat aferin
Bende girdim umut çok basitti. Biz girdiğimizde de böyle basit miydi yoksa :'( Nasıl yapamamışız o zaman yaw