• 07-06-2008, 18:54:06
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Başarılar Vedat.
  • 07-06-2008, 19:01:26
    #20
    bende 14,5 yaşındayım ama anadolu öğretmen lisesine girdim sen geç kalmışın

    neyse başarılar güveniyorum sana başarabilirsin kolay zaten oks ya bakma bi sene çalış çalış diyolar
  • 07-06-2008, 19:20:07
    #21
    başarılar sınava gireceklere
  • 07-06-2008, 19:23:22
    #22
    oo ben sınava girmiştim sene boyunca çözdğüm soru sayısı 2000 olmamıştır..

    ama sonuç anadolu lisesindeyim Umarım çalışmışındır Fen Lisesine gir mis gibi
  • 07-06-2008, 19:30:53
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiç kasma kendini dostum.Eline bir altın bilezik almışsın hele hele Web gibi güzel bir alanda. Hiçbir şey olmazsa da gene iyi bir hayat yaşayacaksın. Kasmanın bir manası yok,aile baskısından çekinme. Hepsi 2 hafta sonra unuturlar. Hiçbir şey senin kendini heyecanlandırmana değecek kadar büyük değil.
    Başarılar dilemek kalıyor geriye Vedat (:
  • 07-06-2008, 19:30:55
    #24
    sınava girenlere başarılar.
  • 07-06-2008, 19:34:42
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen okadar küçükmüydün ? VMY
    Bi aralar profilinde 14 yazıyordu .
  • 08-06-2008, 12:14:07
    #26
    Bitti arkadaşlar Süper geçti 85+ Net bekliyorum.
  • 08-06-2008, 12:15:16
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun Vedat umarım istediğin gibi olur
    Kardeşimde birazdan babam ile gelir bakarım onunki nasıl geçmiş