OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
63
●3.505
- 07-06-2008, 19:01:26bende 14,5 yaşındayım ama anadolu öğretmen lisesine girdim sen geç kalmışın

neyse başarılar güveniyorum sana başarabilirsin
kolay zaten oks ya bakma bi sene çalış çalış diyolar
- 07-06-2008, 19:23:22oo ben sınava girmiştim sene boyunca çözdğüm soru sayısı 2000 olmamıştır..
ama sonuç anadolu lisesindeyim
Umarım çalışmışındır Fen Lisesine gir mis gibi
- 07-06-2008, 19:30:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hiç kasma kendini dostum.Eline bir altın bilezik almışsın hele hele Web gibi güzel bir alanda. Hiçbir şey olmazsa da gene iyi bir hayat yaşayacaksın. Kasmanın bir manası yok,aile baskısından çekinme. Hepsi 2 hafta sonra unuturlar. Hiçbir şey senin kendini heyecanlandırmana değecek kadar büyük değil.
Başarılar dilemek kalıyor geriye Vedat (: - 07-06-2008, 19:34:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bi aralar profilinde 14 yazıyordu .ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
