Hiç kasma kendini dostum.Eline bir altın bilezik almışsın hele hele Web gibi güzel bir alanda. Hiçbir şey olmazsa da gene iyi bir hayat yaşayacaksın. Kasmanın bir manası yok,aile baskısından çekinme. Hepsi 2 hafta sonra unuturlar. Hiçbir şey senin kendini heyecanlandırmana değecek kadar büyük değil.
Başarılar dilemek kalıyor geriye Vedat (: