Konu
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
07-06-2008, 19:23:22
#22
HayaleT_alp
oo ben sınava girmiştim sene boyunca çözdğüm soru sayısı 2000 olmamıştır..
ama sonuç anadolu lisesindeyim
Umarım çalışmışındır Fen Lisesine gir mis gibi