OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (: - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
63
●
3.505
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
1
2
3
4
5
6
7
8
08-06-2008, 12:19:35
#28
iBiL
Üyeliği durduruldu
VMY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bitti arkadaşlar Süper geçti 85+ Net bekliyorum.
Helal olsun Vedat.
08-06-2008, 12:21:01
#29
mcsoft
la vedat sen pc den kalkmıyon nası 85+ bekliyon?
08-06-2008, 12:22:13
#30
Xander01
Üyeliği durduruldu
Sınav nasıldı arkadaşlar zor muydu
?
08-06-2008, 12:23:54
#31
My_X
Üyeliği durduruldu
vedat bizi yeme ayak üstü
adam pc ile ilişkide sürekli
08-06-2008, 12:24:27
#32
Priapos
Ben girdim
08-06-2008, 13:05:00
#33
unlem
mcsoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
la vedat sen pc den kalkmıyon nası 85+ bekliyon?
Sorulara bağlı bir şey..
08-06-2008, 13:38:51
#34
VMY
Okul puanım(ort.) 4,85 ve OKS Netim 85 +
Ben bu işi biliyorum bakın pc de de olsam sürekli dersi dersde dinlemek yetiyor
Ve açıkcası sorular aşırı kolaydı
08-06-2008, 13:42:38
#35
Abraxas
güzle geçtiğine sevindim, inşallah hedeflediğin yeri kazanırsın.
08-06-2008, 14:08:35
#36
backdoor
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Heeyt be harikasın Vedat. Çok tebrik ederim dostum.
VMY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Okul puanım(ort.) 4,85 ve OKS Netim 85 +
Ben bu işi biliyorum bakın pc de de olsam sürekli dersi dersde dinlemek yetiyor
Ve açıkcası sorular aşırı kolaydı
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler