• 08-06-2008, 12:19:35
    #28
    Üyeliği durduruldu
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitti arkadaşlar Süper geçti 85+ Net bekliyorum.
    Helal olsun Vedat.
  • 08-06-2008, 12:21:01
    #29
    la vedat sen pc den kalkmıyon nası 85+ bekliyon?
  • 08-06-2008, 12:22:13
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Sınav nasıldı arkadaşlar zor muydu ?
  • 08-06-2008, 12:23:54
    #31
    Üyeliği durduruldu
    vedat bizi yeme ayak üstü adam pc ile ilişkide sürekli
  • 08-06-2008, 12:24:27
    #32
    Ben girdim
  • 08-06-2008, 13:05:00
    #33
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    la vedat sen pc den kalkmıyon nası 85+ bekliyon?
    Sorulara bağlı bir şey..
  • 08-06-2008, 13:38:51
    #34
    Okul puanım(ort.) 4,85 ve OKS Netim 85 +

    Ben bu işi biliyorum bakın pc de de olsam sürekli dersi dersde dinlemek yetiyor Ve açıkcası sorular aşırı kolaydı
  • 08-06-2008, 13:42:38
    #35
    güzle geçtiğine sevindim, inşallah hedeflediğin yeri kazanırsın.
  • 08-06-2008, 14:08:35
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Heeyt be harikasın Vedat. Çok tebrik ederim dostum.
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okul puanım(ort.) 4,85 ve OKS Netim 85 +
    Ben bu işi biliyorum bakın pc de de olsam sürekli dersi dersde dinlemek yetiyor Ve açıkcası sorular aşırı kolaydı