Konu
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
08-06-2008, 14:08:35
#36
backdoor
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Heeyt be harikasın Vedat. Çok tebrik ederim dostum.
VMY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Okul puanım(ort.) 4,85 ve OKS Netim 85 +
Ben bu işi biliyorum bakın pc de de olsam sürekli dersi dersde dinlemek yetiyor
Ve açıkcası sorular aşırı kolaydı