Konu
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
08-06-2008, 13:38:51
#34
VMY
Okul puanım(ort.) 4,85 ve OKS Netim 85 +
Ben bu işi biliyorum bakın pc de de olsam sürekli dersi dersde dinlemek yetiyor
Ve açıkcası sorular aşırı kolaydı