• 09-06-2008, 02:01:27
    #55
    Üyeliği durduruldu
    ben girdim
    21-3
    12-6
    12-5
    24-1 yaptım 64 net var yani İnşallah istediğim anadolu lisesine girerim geçen sene 329 la almış taban
  • 09-06-2008, 09:52:44
    #56
    Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben girdim
    21-3
    12-6
    12-5
    24-1 yaptım 64 net var yani İnşallah istediğim anadolu lisesine girerim geçen sene 329 la almış taban
    Tr ve Mat acayip kolaydı . TR yine iyide Mat. de birazcık takılmışsın Umarım istediğin yere gidersin.
  • 09-06-2008, 09:58:24
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tr ve Mat acayip kolaydı . TR yine iyide Mat. de birazcık takılmışsın Umarım istediğin yere gidersin.
    siz şimdi oks ye girdiniz yani yaşınız 14 gibi birşey ve vps satışı gibi işler mi yapıyorsunuz
  • 09-06-2008, 10:59:54
    #58
    70.33 netim var

    24 d 0 y türkçe =24 net

    12 d 5y mat = 10.33 net

    15 d 8 y fen = 12.33 net

    24 d 1 y sos = 23.67 net

    75 d 14 y =70.33 net im var

    edit : 391 puana denk geliyor
  • 09-06-2008, 12:47:04
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Bende girdim. 65 netle kapattım sanırım hiçbiryere yerleşmecem. Ma sağlık olsun
  • 09-06-2008, 17:28:42
    #60
    Üyeliği durduruldu
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tr ve Mat acayip kolaydı . TR yine iyide Mat. de birazcık takılmışsın Umarım istediğin yere gidersin.
    inşallah geçen sene taban 328 miş alanyada hasan çolak inşallah giderim
  • 09-06-2008, 17:45:39
    #61
    Üyeliği durduruldu
    o matematik sorularına baktım da tamamını yapmanız lazım dı çok kolaymış
    Zamanında bizde öyleydik kanımca
  • 09-06-2008, 18:14:44
    #62
    Üyeliği durduruldu
    Nevşehire yakın olan arkadaşları bizim okula beklerim : )
    Ortalama 65-72 net arasıyla girilebiliyor.
    Özkonak Hacı Halil Türkkan Anadolu Öğretmen Lisesi
  • 09-06-2008, 18:19:30
    #63
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorulara baktımda çok kolaymış
    Full çıkardın mı