ben girdim
21-3
12-6
12-5
24-1 yaptım 64 net var yani İnşallah istediğim anadolu lisesine girerim geçen sene 329 la almış taban
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
63
●3.505
- 09-06-2008, 09:52:44Tr ve Mat acayip kolaydı . TR yine iyide Mat. de birazcık takılmışsınAhmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım istediğin yere gidersin.
- 09-06-2008, 09:58:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.siz şimdi oks ye girdiniz yani yaşınız 14 gibi birşey ve vps satışı gibi işler mi yapıyorsunuzVMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2008, 10:59:5470.33 netim var
24 d 0 y türkçe =24 net
12 d 5y mat = 10.33 net
15 d 8 y fen = 12.33 net
24 d 1 y sos = 23.67 net
75 d 14 y =70.33 net im var
edit : 391 puana denk geliyor - 09-06-2008, 17:28:42Üyeliği durdurulduinşallah geçen sene taban 328 miş alanyada hasan çolak inşallah giderimVMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2008, 18:14:44Üyeliği durdurulduNevşehire yakın olan arkadaşları bizim okula beklerim : )
Ortalama 65-72 net arasıyla girilebiliyor.
Özkonak Hacı Halil Türkkan Anadolu Öğretmen Lisesi
Umarım istediğin yere gidersin.