Konu
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
09-06-2008, 09:58:24
#57
gzou
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
VMY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tr ve Mat acayip kolaydı . TR yine iyide Mat. de birazcık takılmışsın
Umarım istediğin yere gidersin.
siz şimdi oks ye girdiniz yani yaşınız 14 gibi birşey ve vps satışı gibi işler mi yapıyorsunuz