Ben 2006'da girdim. 82 Net ile Denizli Anadolu Lisesi'ne girdim.

Açıkçası, OKS'ye girip çıkmak kolay da okuldan mezun olmak zor

Eğer sorular kolaysa gel bizim okula

Edit: Ben girdiğimde Mat. netim 15 idi. Bu sınava girseydim 21 falan çıkarırmışım herhalde