Konu
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
08-06-2008, 14:27:35
#38
haXan1711
VMY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bakırköy İncirli-Kartaltepe de oturuyorum. Okul çok yakın yürüyerek 2 dk sürmüyor
(i.Ahmet Hamdi Tampınar)
Teşekkürler Arkadaşlar.
Ahmet Hamdi
Tanpınar
olmasın ? ? ?