VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okul puanım(ort.) 4,85 ve OKS Netim 85 +

Ben bu işi biliyorum bakın pc de de olsam sürekli dersi dersde dinlemek yetiyor Ve açıkcası sorular aşırı kolaydı
Vedat tebrik ederim.